close

唔駛估啦,呢個分類係會有5本書都係佢作架!

就系我最愛嘅Author—梅姨.

介紹左兩次,唔講佢全名啦!

無錯,呢本就係香港會係17/12上嘅—新月啦!

如果你問我睇左幾多次嘅話,我會答:

不下14次!

佢嘅威力有咁勁咩?

No!

佢嘅Power係在於貝拉到了意大利要救她的Lover—愛德華—嘅過程,包括傷、驚與險.

其實我睇新月嘅第一次,我會成本,每一頁都睇,一字不差.

但係第二次,我已經不耐煩地由Chp.17開始看,之前的文章太多關於狗的出現了!

唔好鬧我,如果俾我重新咁買,我會寧願買少呢集.

但係,既然係"如果",即係"It Is Impossible"啦!

我一定要儲哂梅姨啲作品架!

arrow
arrow
    全站熱搜

    NangShun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()